رفتار با بازیکنان جاعل تبعیض آمیز بود/ به متخلفان پاداش داده شد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

سردار آجورلو در گفتگو با مشرق:
مدیرعامل سابق باشگاه پاس تهران به انتقاد از نحوه برخورد بازیکنان بهره مند از کارت جعلی معافیت از سربازی پرداخت.
آجرلوگروه ورزشی مشرق - سردار مصطفی آجرلو در گفتگو بامشرق درخصوص موضوع معافیت‌های جعلی سربازی در فوتبال گفت: متاسفانه اقدامی که از سوی فدراسیون فوتبال خصوصا سازمان لیگ برتر در خصوص سربازانی که از معافیت‌های جعلی استفاده کردند صورت گرفت، تبعیض آمیز بود.

وی ادامه داد: باید به جای رأفت، برخورد جدی و قانونی با این ورزشکاران صورت می‌گرفت. آنها باید 2 سال از حضور در فوتبال محروم می شدند تا دیگر شاهد این اتفاقات در جامعه فوتبال کشور نباشیم.

فرمانده کنونی تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در جلسه ای نظر بنده را در خصوص این مسئله پرسیدند که اعلام کردم باید با عوامل صدور این کارت های جعلی برخورد شدیدی بشود.

وی افزود: بازیکنان باید علاوه بر برگرداندن پول قرارداد خود، از حضور در فوتبال محروم شوند؛ اما متاسفانه به این بازیکنان به نوعی پاداش داده شد. آنها بدون هیچ گونه جریمه ای به جای اعزام به خدمت در یک تیم لیگ برتری که سرباز جذب می کند به کار گرفته شدند.

به گزارش مشرق، بر اساس اقدامات صورت گرفته سازمان نظام وظیفه، از 118 بازیکنی که مدارک و مستندات آنها مورد بررسی قرار گرفته، کارت پایان خدمت و معافیت 52 بازیکن فوتبال باطل شده و 10 تن از آنها هم تاکنون مراجعه نکرده اند که نهایتا پایان خدمت یا معافیت این 62 بازیکن باطل شده و هفته آینده اسامی این افراد از سوی سازمان نظام وظیفه به طور رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام می شود.
 
 



ارسال شده در تاریخ : 26 آبان 1393برچسب:, :: 21:16 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1455
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 1567
بازدید ماه : 1455
بازدید کل : 200564
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی