این رسانه ها آنچنان دامن تعهد خبری و رسانه ای را لکه دار کرده اند که حتی با "اسید" هم پاک نمی شود.@
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

 

لکه ای که با اسید هم پاک نمی شود

 

رسانه های دروغگوی غربی با طرح ادعای اینکه حوادث اخیر اسید پاشی ارتباط معنا داری با بدحجابی قربانیان دارد، سعی داشتند که این حوادث را یک برنامه حساب شده و منظم از سوی قشر مذهبی جامعه علیه بانوان ایرانی که از حجاب مناسبی برخوردار نیستند، معرفی کنند.

انگار بناست که به هر بهانه ای حرف خودشان را بزنند. ماهی گیری از آب گل آلود کار آنهاست و فرقی نمی کند چه حادثه ای رخ داده باشد که از آن استفاده رسانه ای کنند.
بار دیگر جنایت اسید پاشی اینبار در اصفهان رخ می دهد و جامعه متاثر از این واقعه ناگوار است. دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از آمادگی حداکثری برای برخورد با جنایتکاران این واقعه سخن می گویند.


در این میان در عین ناباوری رسانه هایی که مشی آن ها برای جامعه ایران مشخص شده است و همه می دانند که این رسانه ها هدفی بجز انتشار اخبار دروغ و یا تلاش برای ایجاد موج روانی منفی در سطح جامعه ندارند، باز از این آب گل آلود ماهیگیری کردند.
این رسانه ها با طرح ادعای اینکه حوادث اخیر اسید پاشی ارتباط معنا داری با بدحجابی قربانیان دارد، سعی داشتند که این حوادث را یک برنامه حساب شده و منظم از سوی قشر مذهبی جامعه علیه بانوان ایرانی که از حجاب مناسبی برخوردار نیستند، معرفی کنند.

 

 




ارسال شده در تاریخ : 16 آبان 1393برچسب:پاتوق جوانان , اسید پاشی, :: 22:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2920
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 3032
بازدید ماه : 2920
بازدید کل : 202029
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی